Gündem
KOBİ’ler Müşteri Hizmetlerini Geliştirmek İçin Chatbot’lardan Nasıl Yararlanabilir?
Günümüzde işletmelerin başarısı büyük ölçüde sundukları müşteri hizmetlerinin kalitesine bağlıdır. Küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ’ler), sınırlı kaynaklarla yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmak için teknolojiden destek alabilirler. Chatbot’lar (sohbet botları),
İşletmenizin Pazarlama ve Satış Stratejilerinde Simon Sinek’in Sonsuz Oyun Yaklaşımını Nasıl Uygulayabilirsiniz?
Amerikalı yazar ve iş liderliği uzmanı Simon Sinek, 2019 yılında kaleme aldığı Sonsuz Oyun kitabında, iş dünyasını anlamak için iki oyun teorisine odaklanıyor: Sonlu oyunlar ve Sonsuz oyunlar. Birin oyun teorisinde oyuncular ve kurallar bellidir, amaç, oyunun
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Müşteri Sadakatini Nasıl Artırabilir?
Küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ’ler) için müşteri sadakatini sağlamak, sürdürülebilir bir büyüme için kritik bir öneme sahiptir. Mevcut müşterilerinizi elde tutmak, yeni müşteriler kazanmaktan çok daha az maliyetlidir. Ayrıca, sadık müşteriler daha sık alışveriş